2012. december 13., csütörtök

* első díj :)*

Nem, ez még nem az új rész de holnap ha minden jól megy felkerül :D!
Ez az első díja a blogomnak és tudom, hogy mások már tök sokat kaptak de nekem ez is nagyon sokat jelent :)!

A díjat Anette-től kaptam és nagyon köszönöm neki :D! Őszintén szólva nem hittem volna hogy kapok :')

Szabályok: 
1. Írj magadról 11 dolgot! 
2. Válaszolj 11 kérdésre! 
3. Írj 11 kérdést! 
4. Küldd tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot! 

1. Eléggé szerencsétlen és két ballábas vagyok gyakran már én is röhögök magamon pedig tök bénán nézhetek ki xD
2. Kissé forever alone-nak érzem magam mert a korombelieknek sőt még a fiatalabbaknak is volt már barátjuk míg nekem csak két csókom egy seggfejjel amit legszívesebben kitörölnék az emlékezetemből. :S
3. Az égvilágon semmit nem szeretek magamon, néha legszívesebben egy zsákba bújnék bele és úgy mennék a tömeg közé.
4. Imádok aludni, enni és olvasni valamint azt hinni, hogy egyszer találkozok az 1D-vel :)
5. Az írásban tudom levezetni a külvilágban ért sérelmeim vagy boldogságom. 
6. Sokszor érzem magam felesleges harmadiknak, a szerelemben pedig egy vesztesnek. Még magamnak se merem bevallani miket érzek...
7. Mindezek ellenére boldog vagyok, már ahogy :D
8. Csak egy szerelmet szeretnék életemben de az az igazi legyen. Nem akarok még egyszer "összetört" szívű lenni.
9. A kilences a szerencseszámom :)
10. Van egy bátyám akivel időnként nagyon jókat tudok beszélgetni minden irányba. Néha megkérdezik tőlem, hogy van-e jelenleg barátnője xD
11. A legtöbb ember strébernek ítél el (csak mert a ketteseket nem írom be az ellenőrzőmbe :P) főleg a suliba, külsőre megpróbálom meg se hallani mert van néhány lány az évfolyamból akiket nagyon szeretek és az ő véleményük érdekel de belül nagyon szarul esik ha emiatt szemétkednek velem.

2. Válaszolj 11 kérdésre! 

1. Milyen blogokat olvasol? 1D témájúakat, és amik nem tündérmese fajta tehát mint az élet csak szerencsésebben.
2. Hány blogot vezetsz? Kettőt de abból csak ez van megosztva a másikat is hamarosan nyilvánosságra hozom ha előtte megtudom érdekel-e valakit :)
3. Ha odakerülsz a géphez, mit csinálsz legelőször? Megnézem a blogot hányan jöttek, írt-e valaki, és hogy amiket olvasok van-e új rész :)
4. Szeretnél majd a jövőben is foglalkozni az írással, vagy ez csak egy hobbi? Nagyon szeretek írni és ebben találtam meg önmagam de szerintem közel sem vagyok olyan jó, hogy valaha könyvet vagy bármit írhatnék, megmarad csak egy hobbinak :/ :)
5. Van olyan blog ami ösztönöz? Igazából nincsen, csak könyv.
6. Blogolás közben szoktál zenét hallgatni, vagy teljes csend kell? Sokszor igen mert akkor "ihletet" kapok.
7. Naponta hányan nézik meg a blogodat? Elégedett vagy vele? Mindig változó. Van hogy 20-30-an de néha 80 körül is szoktak kattintgatni.
8. Van valami megszokott dolog amit blogolás közben csinálsz? Időnként dobolok a lábammal és zenét is szoktam hallgatni vagy tévét nézni.
9. Kaptál már hasonló díjat? Még nem, ez az első úgy hogy nagyon örülök neki :)
10. Ki a példaképed és miért Ő? Cally Taylor mert a kedvenc könyvem írója és Hayley Williams mert imádom a számait, szerintem nagyon szép és azért elég sok mindent elért(az ő külsejéről formáztam Erint) :)
11. Hogy vagy ma? Elmaradt a németem és nem volt matek doga szerintem ez szuper szóval tök jól de sokszor eszembe jutnak szomorú dolgok szóval olyan átlagosan.


3. Írj 11 kérdést! 

1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Hányadik blogod ez, és még szeretnél még majd írni újat?
3. Mit gondolsz magadról?
4. Honnan kaptad az ötleted a blogot alaptörténetéhez?
5. Elégedett vagy a blogoddal (látogatottság, vélemények, rendszeres olvasók..stb)?
6. Mit gondolsz a jövődről?
7. Veszítettél már el olyan embert akit nagyon szerettél?
8. Mi a hobbid?
9. Elítélnek téged valamiért?
10. Voltál már igazán szerelmes?
11. Miért szeretted meg a One Directiont?

4. Küldd tovább 11 blognak!
Annyit nem olvasok és igazából nem is csak ezt a kettőt de nekik küldöm :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése