2012. augusztus 11., szombat

35. fejezet - Álarcok

Köszönöm a 2000 látogatót :))
De mostanában nem jeleztek vissza és nem tudom miért. Ennyire rossz lenne? Megírhatnátok nyugodtan mit gondoltok mert tényleg nem haragudnék meg, érdekelnének az építő kritikák (kulturáltan). Tegnap este kitaláltam hogy a következő részt akkor teszem fel ha kaptam minimum három bármilyen visszajelzést írásban, és az én válaszleveleim nem tartoznának közé. Ha nem kapnék akkor talán inkább befejezném...

-Miből szeretnél javítani? -kérdezte tőlem Zarina szombat délután.
-Az év elejei anyagokból. Kérsz valamit inni amúgy?
-Egy pohár víz jól esne, addig előveszem a cuccaimat.
Mire visszaértem már kész matek tábor hevert a fapadlón amire leterítettem egy pokrócot szőnyeg jóvoltából. Zarina a füzetét lapozgatta és ahogy ott ült nagyon szépen nézett ki. Nem értem miért nincs barátai. Fekete csőnadrágot viselt világosbarna sztreccs hosszú ujjúval. A haja egyenes volt a szeméből pedig el volt csatolva egy fekete csattal. Szép és okos. Kinek nem kellene egy ilyen lány?
-Zar, én nem értek valamit. A matekon kívül... Te olyan szép lány vagy és még ráadásul nagyon okos is de nincs barátod. Ez hogy lehet? -tettem fel a kérdést
-Köszönöm. -elmosolyodott, láttam örült annak amit mondtam- Az emberek elítélnek engem. Legalábbis nagyon sokan megnéznek, a sötét bőröm miatt.
-Itt születtél Londonban?
-Nem, az egyenlítőnél van egy független ország, Guinea. Ott születtem, apu is onnan való de ő egy angliai egyetemre járt és elmesélte anyunak hogy itt milyen más minden és nagyobb esély van a sikeres életre. Ezért ide költöztünk amikor öt éves voltam. Alig emlékszem Afrikára de érzem magamban és én szeretnék visszamenni majd.
-Egy erős kezű politikus nő, akinek van egy szerető férje. Ilyen jövőt tudok neked képzelni.
-Köszönöm, ez jól esik. De a fiúkat én egyáltalán nem érdeklem. A legtöbb strébernek hisz és  csúfol, a bunkó réteg pedig még a bőrszínemmel is piszkál.
Lehajtotta a fejét, majdnem elsírta magát. Neki sem fenékig tejfel az élete. Idáig fel sem tűnt. Mindenki cipel magában valami ami megbántja és amitől bármikor földre kerülhetne akárcsak én.
-Ne foglalkozz velük. Nekem is Niall az első igazi barátom. Az általánosban el sem tudnád képzelni hányan piszkáltak engem. Csúnya voltam, még rondább fogakkal, szörnyű stílussal a hajamról már szó se essen. Egy barátom volt az is máshova járt. Rengeteget sírtam, főleg miután az édesapámat is elveszítettem. De megerősödtem, érdekelni kezdtek a fiúk, szerettem is egyet nagyon, bármit megtettem volna érte de még a létezésemről se tudott! Azonban megváltoztam, mindenki annak látott aki kívül voltam kivéve Cathy-t az egyetlen igaz barátomat. Ő mindig túl látott az álarcomon. De belém senki sem szeretett. Míg nem találkoztam Niall Horannal. Ő az aki tartja bennem az életet még mindig.
-Huuuh! Ezzel most megleptél mert olyan boldognak tűnsz, mintha minden tökéletes lenni.
-Álarc. -feleltem mosolyogva- De akkor most már tényleg tanuljunk.
-Rendben. -mondta de nagyon elgondolkozott azon amit mondtam.
Ő volt az első ember akinek így elmondtam volna az életem. Így feltártam volna a titkaimat és levettem az álarcomat ami szinte már teljesen az arcomra nőtt. Én vagyok a titokzatos maszkos nő, akiről mindenki azt hiszi mennyire kiismerhető pedig egyáltalán nem. Félre vezetem azokat az embereket akik nem látják a boldog maszk mögött szenvedő kislányt, az igazi énemet. De ha Niall itt van, ha Ő mellettem van ez az álarc valahogy megsemmisül, minden rózsaszín és boldog.
-Nem hagysz nyugodni ezzel az álarc dologgal -mondta Zarina a könyvébe meredve- mert rájöttem hogy én is viselek egy ilyet.
-Igen. Amikor kimondtad pont erre gondoltam, csak eléggé körülírva.
-De most mintha nem lenne rajtam, mert te elfogadsz engem?
-Amikor megláttalak szeptemberben semmi előítéletem nem volt irántad. Amikor rád néztem egy mosolygó afrikai lányt láttam aki zárkózott mert sok bunkó ember van aki piszkálhat.
-Tökéletes belém láttál. Szerintem most már nem tudnánk tanulni, kicsit nem sétálunk?
-De, csak házi őrizetben vagyok. -az égnek emeltem a szemem majd az ölembe vettem a könyvét
-Elintézem. -szája elvigyorodott és magával húzott le az emeletről.
Tényleg sikerült neki . Fél órával később már a Portobello úton sétáltunk ahol beültünk egy kávézóba tovább fejtve a felfedezésünket, illetve az álarcos dolgot, ahogy én hívtam. Már félúton járhattam a forró csokim szürcsölésével mikor oda jött hozzánk két fiú.
-Szia Hayley Williams. -szólt oda a zömök barna hajú
-Erin a neve -javította ki Zar.
-Nem hozzád beszélek menekült. Szóval Erin...
Most már tényleg értem mivel kell megküzdenie nap mint nap. Ránéztem, azonnal hátrált majd lehajtotta a fejét. A fiú csak stírölt engem, ezzel együtt teljesen felbőszültem. Felálltam és rájuk zúdítottam a mondanivalóm:
-Egy: foglalt vagyok, van barátom szóval lehet lekopni! És ne olyan hevesen! Kettő: mi az, hogy a barátnőmre azt mondod, menekült!? Hogyan ítélheted el amikor még csak nem is ismered te gyökér? Szánalmas vagy! Örülnél ha olyan okos és szép barátnőd lehetne mi ő!
A fiúk hátrálni kezdek majd kisétáltak valamit motyogva. Nyugodtan leültem a helyemre miközben az egész kávézó engem nézett. Kínomban az italomat böngésztem de nem bántam amit tettem, cseppet sem.
-Köszönöm. -mondtam elismerően Zarina- Jó barát vagy.
-Ugyan már nincs mit. Ezek annyira idegesítenek engem.
Négy órára teljesen kiszellőztettük a fejünk és visszamentünk újult erővel a szobámba elkezdeni tanulni. Nyolc órakor ment el tőlünk miután megvacsoráztattuk némi kérlelés után. Kezdtem tényleg felvilágosodni a tantárgyból.
Vasárnap Niall jött át kijátszva a szabályt. Anyunak szúrta is a csőrét a túl jártam az eszén tervem. Amíg nálunk volt ő is egy kicsit magyarázott ő hogy tanulta meg anno de nem sokáig tudtam figyelni ahogy magyarázta az anyagot.
-Ugye tudod hogy pocsék tanár belőled?
-Miért? -kérdezte elszomorodva- Maradjak az éneklő utcaseprőnél? Az nem kóser...
-Nem úgy. Hanem képtelen vagyok figyelni arra amit mondasz. Miért vagy ilyen vonzó?
Tettem fel a költői kérdést mire felnevetett, ledobtam a könyvet a padlóra és rádőltem.
-A szüleimtől kéne megkérdezned.
-Talán majd máskor. -mosolyogtam és adtam egy puszit az arcára- Szurkolj holnap. Megkérem a tanárnőt a javításért.
-Sok sikert kicsim.
-Imádom ezeket az ámulatba ejtő gyönyörű szemeidet.
-Én is, mármint ez az egyetlen dolog amit szeretek magamban.
-Miért? Hiszen te annyira ooo elgyengültem teljesen. Komolyan nem tudom miért, de benned mindent gyönyörűnek látok. Ha rád nézek és nem jutok szavakhoz.
-Nézd meg a fogaimat... -mondta panaszosan
-Az a szexepiled szerelmem! -mondtam és a lehető legboldogabban elvigyorodtam
-El sem tudod hinni mennyire boldog vagyok mikor önmagad vagy és nem az az álarcot viselő lány aki megjátssza a boldogságot.
-Honnan tudsz az maszkomról? -döbbentem le
-Furcsán hangzik lehet, de amikor meglátsz az arcod felragyog amikor elmegyek pedig elszomorodsz, és nagyon nehéz itt hagynom téged. Néha úgy érzem én tartom benned a lelket.
-Mert így van. -böktem ki- Melletted már tényleg boldognak érzem magam! Szeretlek!
-Én is kincsem, örökre.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó. A stíluson rendben van. Majd még jobban belejössz az egészbe. Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jól szórakoztam rajta. Az új szereplő nagyon tetszik. Tényleg az One Directionos szereplése benne lesz Niallnek?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó Türelmetlenül várom a következő részt! *-* nem kell neked építő kritika már így is tökéletesen írsz! Csak így tovább :D ♥

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    igen, csak kicsit később.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm :))
    amint gépnél leszek felteszem az újat :D

    VálaszTörlés