2012. július 11., szerda

23. fejezet - Édes kis 16 éves...

Sziasztok :)! Egy ideig új részt nem tudok feltenni mert nyaralni megyünk anyuval. De addig olvassátok az előzőeket és írjatok nyugodtan véleményeket mert ezek nagyon sokat jelentenek nekem :)

 Kialakult a napirendem. Reggel felkeltem, készülődtem, ettem egy müzliszeletet megcsináltam a kajám és indultam a suliba. Szerdán és csütörtökön Niallel mentem, mert akkor volt első órája. Órákon Emily mellett ültem, szünetekben néha dumáltunk, még kevesen ismertek ezért sokszor voltam egyedül is. Az ebédszünetekben néha elhívott Emma sétálni mert ő sincs befizetve. Bennem eléggé megbízott gondolom én, meg amúgy se adtam volna tovább titkait mert nem lett volna kinek ezért elmesélte hogy a haladó franciáról van egy srác aki neki nagyon tetszik. Az utóbbi időben próbáltam neki tanácsokat adni több kevesebb sikerrel. Suli után legtöbbször Niallel beültünk valahova ha hűvösebb volt az idő, egy fél órára ahol végre tudtunk beszélgetni. Mindkettőnk előtt nehéz év állt, megbeszéltük hogy hétvégente tanulunk együtt és hét közben is de nem fog ez a kapcsolatunk rovására menni. Remélem. Nekem rengeteg behozni valóm van, hogy idáig nem angolul tanultam, és senki sem tud magyarul a suliba, neki meg az érettségi....
Szeptember 9.:
Eltelt a hétvége, hétfő van. Nem szoktam hozzá még a keléshez, ezért mindig nehéz volt a felkelés. Ezen a napon azonban szó szerint a szívem kiugrott úgy felriasztottak az álmomból.
-BOLDOG SZÜLINAPOT! -meghúzva az összes magánhangzót amiért inkább így hangzott "booldoooog szüüüüliinapoot!" - BOLDOG SZÜLINAPOT ERIN!
-Mi, mi mi van? Kigyulladt a ház? -riadtam fel azonnal tágra nyílt szemekkel
Anyu leült az ágyamra és egyben a bal lábamra is, átölelt majd megkérdezte milyen nap van.
-Valószínűleg hétfő mert tegnap nem volt suli...
-Nem te bugyuta! -szólt Jill- a SZÜLINAPOD!
-Jaj tényleg! -csaptam a homlokomra- Ooo édes kis tizenhat éves lettem. Tartunk egy "sweet 16" bulit?
-Majd este -kacsintott anyu- direkt szabadnapot vettem ki szóval estére minden elkészül.
Aztán folytatódott a reggel úgy mint minden más tanítási napon. Nem tévedtem. Otthoni sulimba se köszöntött fel soha senki ha szülinapom vagy névnapom volt. Csak Cathy, de most ő se volt itt. A suliba óra előtt bekapcsoltam a telefonom és jött tőle egy sms, hát igen ő gondol rám. A legjobb barátnőm nem hiába.
"Boldog szülinapot te vén nő :)! Cat X." válaszként küldtem egy "köszönöm asszony :D xx" -t.
Az első órám angol volt. Túlélhető. Szünetbe Emily felköszöntött, amitől elöntött a melegség hogy tudja mikor van a szülinapom. Niallal is találkoztam aznap először  ő is felköszöntött egy hosszú csók kíséretébe és elmondta miszerint este ő is jön.
Eltelt hosszasan az a hat órám és Emilyvel kimentünk a parkba sétálni. Ő ahol senki nem látta rágyújtott majd megkínált engem is. Visszautasítottam és a távolba néztem.
-Honnan tudtad hogy ma van a szülinapom?-kérdeztem
-Megsúgták. Jobban a nővérem. Mindent elmondott ami hazafele volt a buli után. Mondtad hogy hatalmas édes kis 16 éves bulit fogsz csapni, amire még Japánból is jönni fognak. Jól beittál hallod!
-Az igen -nevettem el magam jóízűen- de te beszélsz? Kinek a kocsiját hánytad le amúgy?
-A kémia tanárét -fújta ki a füstöt az orrán majd elröhögte magát- elképzelem reggel az arcát! Nem várj! Hallod az látni kellett volna. Kimegy a hatalmas testével kis fejével és a paradicsom vörös hajával és háhááá!
Nem ugrott be a tanár de biztos megfogom ismerni ezek után. Én is nevettem vele együtt, majd az egyik kukába dobta a csikket és indultunk. Amikor már egyedül mentem rájöttem milyen szerencsés vagyok. Rátaláltam egy csajra aki tök laza és mellette én is annak érzem magam.
Otthon az ebéd után a leckék tömegébe vetettem bele magam miközben tartottam olykor félórás szüneteket így persze hamar elérkezett az este. A fekete csőnadrágomat vettem fel egy fehér félvállas rövid ujjúval és szemtussal. Hétre átjött Niall is, egy kis tasakkal a kezébe. Nem szóltam rá semmit, mert nem kellett volna ajándék,de jól esett hogy gondolt rám. Beszélgettünk főleg, míg anyu este nyolc előtt pár perccel össze nem csődített mindenkit. Ott volt a tortám is rajta a 16-os számmal. Kívántam majd elfújtam.
-Remélem valóra fog válni -mondtam mosolyogva majd gyorsan kiszedtem a gyertyákat a sárga szalvétára.
-Én meg hogy finom lesz a torta -mondta nevetve Niall odanyújtotta nekem a kést
Válaszként gyengéden beleütöttem a karjába, majd felszeleteltem. Mindenki jól belakott aztán jött az ajándékozás... Niall ajándéka tetszett a legjobban. El sem hittem hogy még emlékezne rá amit az első találkozásunkkor mondtam, hogy nekem is van lóherés nyakláncom, majd amikor átjött látta hogy szét van jőve. Most ott volt a tenyerembe egy teljesen hasonló négylevelű hóhere zöld levelekkel mint az előző.
-Honnan tudtad? -kérdeztem meghatódva
-Megérzés, de amúgy nem, elrontom a pillanatot, nem bírtam nézni a tropára ment nyakláncod és mivel mondtad hogy szereted otthon vettem neked.
Azonnal felvettem a szív alakúra és abban töltöttem a hátralévő időt.  Fél tízkor elindult haza, de az ajtóban még kicsit beszélgettünk.
-Anyud tényleg nagyon jól megszervezett mindent de... ha beleegyezel pénteken nálunk is tarthatnánk egy bulit összekapcsolva az én szülinapommal 13-ával, ami mellesleg pont akkor van szóval nem mondhatsz nemet! Ez lenne Greg meg apu ajándéka. Anyu hazamegy, így nem kell majd "szentfazékként viselkedni ".
-Három férfival egy lakásba? Ittasan? -röhögtem el magam poénra véve- Rendben. Megbeszélve.
Átölelt és búcsúcsókot adtunk egymásnak. Utána még kicsit kint voltunk a tornácon, de hiába Londonban élek és ősz van, már most lehet érezni az csípős időt, ami hamarosan hozza magával az enyhébb telet ezért bejöttem, megírva Cathynek a mai napot és a naplómba.
Niall szülinapja pénteken lesz, idáig is folyamatosan az agyam valamely pontjába véstem bele a dátumot, de még mindig nem tudtam mit vegyek neki. A Portobello Road-on igazából mindig lehet valamit kapni, ezért a keddi utam a szétválásunk után azonnal oda vezetett. A legtöbb árus már nincs kint, csak néhány üzlet maradt. A főút előtti utolsó házba mentem be ahol mindenféle sapkákat láttam, de a kirakatból rávillant a szemem az ég kék rap sapkán. A rendes nevéről még halvány fogalmam sincs de felpróbáltam és ha még közelébe sem ér a szeme színéhez halvány töredéke hasonlít rá. Megvettem a félre tett zsebpénzemből és vigyori fejjel vártam a péntek estét.

4 megjegyzés:

  1. most olvastam el az égészet, és imádom!:-) néhány helyen, van egy kis helyesírási hiba, de nem érdekel, mert nagyon izgalmas, és örömmel olvasom! gyorsan írd meg a következőt, hogy még ma tudjak olvasni!(L)
    beka xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek. Ezek ilyen kis laza nyári olvasmányok, úgyhogy folytasd csak.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Beka :)
    az sose volt az erősségem de megpróbálok még jobban figyelni rá :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, lesz még folytatás :))

    VálaszTörlés