2012. július 20., péntek

24. fejezet - Tanulj és tanulj


Sziasztok :)! Köszönöm a több mint 1100 látogatót és a kedves szavaitokat amíg távol voltam. Íme a legújabb részt:


 Az idő egyre csípősebb lett reggelente, már nadrágba jártam, és egy hatalmas bordó sállal bolondítottam meg az átlagos megjelenésem a suliba. Néhány hete vettem a Portobello Roadon Emilyvel aki egy fekete sapkát vett ami olyan mintha paróka lenne. A suliban egyre több időt töltöttünk együtt, beavatva a másikat a bolondos pletykákba amik körbe járnak a suliba. Szó esett egy hónappal a szülinapom utáni buliról a Horan család férfitagjaival. Ahányat történetet meghallottunk hárman az agyunkat halálra röhögtük milyen baromságokkal tömik tele a pletykás évfolyamtársaim a sulit. Délutánonként sokat tanultam, esténként chatelve Cathyvel aki úgy szint mondta a pletykákat az otthoniaktól. Hogy ott miket mondtak rólam. A kedvencem az volt amikor valamelyik észlény kitalálta hogy valójában nem Londonba mentünk hanem a Himalája lábánál tenyésztünk új fajta állatokat de ez hamar megbukott amikor képeket töltöttem fel így az lett hogy mi valójában különleges lények vagyunk mind és rájöttek a kilétünkre. Talán valamelyik túlságosan beleéli magát az Alkonyatba?  A péntek délutánokat mindig Niallel töltöttem, néha csatlakozott hozzánk Emily is aki magával hozta egy haverját Mattet, akivel nagyon szeretné ha alakulnának a dolgok. A barátnőm elsőre nagyon keménynek, lazának és vagánynak tűnik egyszerre de belül egy szeleburdi kis lökött csaj aki nagyon érzelmes. Ha állatkereskedés mellett haladtunk el mindig meg kellett állni hogy végignézhesse milyen új jövevények érkeztek. Szombatot egész nap a tanulmányaim utolérésével töltöttem mert ezek mellett nagyon le voltam maradva. Rengeteg hármasom volt ami bár nem tűnik rossznak, anyunak az volt.Vasárnap közösen tanultam Niallel de ez a sok rám kényszerített feladat teljesen kikészített. Mintha valami határidőnapló lennék aki egész nap csak tanul, sose tud végre igazán kimozdulniés az agyam is teljesen le volt már blokkolva. Szabadságra vágytam és messze a tanulás bármely pontjától. Mondjuk az egy hét múlva esedékes őszi szünettel.
-Kicsim! -jött be anyu- beszéltem a fogorvosoddal, a szünet első napjára vár. Szabadnapot kértem, mert George dolgozni fog, és amúgy is gyűlt egy kis pénz össze szóval megvan a repülő jegy ára.
-Rendben. És mikor jövünk vissza?
-Szerintem aznap. Mert csak két napot tudtam kivenni. Péntek este indulnánk, szombat reggel megyünk, én találkozok régi munkatársaimmal te is Cathyvel vagy akivel akarsz aztán hazajövünk.
Szóval akkor elvileg leveszik a vasketrecet reményeim szerint.

-Jól hangzik! -örvendezett Niall mikor elmeséltem neki az egész történetet egy kicsit enyhébb vasárnap délutánon amikor átmentem hozzájuk bepótolni a törit- de akkor megint nem tudsz jönni Mullingarba...
-De... hogy kérdezzem? Nagyon gáz fogszabissal smárolni? -próbáltam elterelni a témát és vicsorítottam hogy kilátszódjon a vasketrecem de megbántottnak tűnt ezért visszatértem rá- télen? Van ott hó? -kérdeztem úgy mintha 4 éves kislány lennék
-Nem, szerintem nagyon cuki, úgy illik hozzád! Amikor rásüt a nap és ragyognak a fogaid, amúgy nem lehet érezni, mert nem a fogaidat csókolom illetve néha rágcsálom. Még kérdezed? Északon van mint London! De tegyél be téli cuccot vagy megfagysz. Nagyon jók ott a telek -mosolyodott el
-Egy volt tanárom azt hitte piercing. De akkor jó, kicsit féltem megkérdezni. Remélem majd mehetek. Annyit beszéltetek róla hogy már kíváncsi vagyok!
-Biztos jöhetsz -mondta majd segített felvenni a bőrdzsekimre a bordó sálat- Bob rábeszéli anyut de ő is engedni fogja -vette fel a saját kabátját és cipőjét.
Elmentünk a legközelebbi könyvtárba, az útközben vett forró csokinkkal. Felléptünk a lépcsőkön,be a melegbe és megkönnyebbülten vettük le a ránk melegedett ruhákat.
-Az angliai iparról kell házi dolgozatot írnom... milyen érdekes! Persze a forrás kötelező, járj könyvtárba ne legyél zombi, szállj le a netről. Tipikus ó töri tanár.
-Ez Mr. Naway... nekem az ír krumpliválságot adta tavaly. Enyhe célzás hogy büszke hazájára, és hogy röhög mert Írország külön akart szakadni? Néha annyira nem értem meg.
-Akkor rengetegen mentek ki az USÁba. -mondtam a véleményem
-Jó igaz, de folyton szidja a többi a országot, ahogy az íreket is, majd a magyarokat is fogják hidd el. Nála büszkébb ember nemigen van.
-Tapasztaltam már. -fogtam egy 300 oldalas könyvet amin másfél méter por volt- Kész a házi dogám!
-Egyes. -utánozta a tanár úr különösen mély és elégedett hangját.
Leültünk és neki álltunk közbe tartva kis szüneteket és a széket eltüntetve amire véletlenül ráfolyt a langyos csokoládé.
Miután elkészültünk (neki irodalomból kellett valami a 21.századból) átsétálva a Holland Park lehullott levelin, amit direkt rugdostam nyomot hagyva magam után, találtunk egy hatalmas alom összekapart avart. Niall felkapott és rátett a tetejére ami besüllyedt ezzel együtt a testem is és viccből csináltam egy "levél angyalkát" . Aztán hét órára hazaértem ahol folytattam a tanulást, ami fél kilencre mindig átvált videochatelésre valakivel. Miközben anyu néha már csodálkozott mennyit tudok tanulni és mennyire szorgalmas vagyok, én már egyre kevesebbet foglalkoztam vele. Persze nem álltam bukásra semmiből, szépen javítottam a tantárgyaktól vágyakozva a szünetre.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól írsz ;-) De valamelyik fejezetben olvastam, hogy Cat bátyjának (Brunonak) barátnôjének neve pl: lehetne Becky...ezúton közlöm veled, hogy nem akarok egy "medvének" a barátnôje lenni x"D
    Javaslat: lehetne benne több fordulat meg galiba
    és
    akkor hagynád abba amikor az izgalom a tetô fokára hágott ;-)

    Siess a kövivel *-* amúgy én is nagyon szeretek írni *reménykedô szemforgatás*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Bocsi, hirtelen nem jutott más B betűs angol lánynév :D igazából most pont a következő rész végére írtam egy kis fordulatot vagyis inkább szomorúságot.
      Én még kisebb koromban kezdtem akkor még nehezebben, de utána már ha meg van a szókincsed meg az ötleted már megy a dolog :)

      Törlés
  2. hát nekem van egy alap sztorim csak kéne egy kis segístég, hogy hogyan rakjam bele majd a 1D, mert sajnos nem sokat tudok róluk annak ellenére, hogy directioner vagyok xd mellesleg szókincsek az van (nem egyszer legyôztem a felnôtteket szóláncban mert nem tudtak már mit mondani ;-) és még a blogot sem kezdtem el, mert elvileg net elvonón vagyok (de a blogot magát már létre hoztam) xd ha megkérlek segítesz majd a blogban? Mondjuk csapatban :)

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk egy nyaralással, vagy ha Londonba játszódik akkor találkozni velük. Most még az jutott eszembe hogy valamelyik fiú születési helyén, és amikor hazamenne akkor jönne a képbe. A neten rengeteg oldal van onnan lehet információkat szedni. Szívesen segítek, de mivel még nyár van sokszor nem vagyok otthon, így gépközelben sem, és szeptembertől kezdem az új sulit szóval nem mindig tudok írni. De ha kell segítség nyugodtan írj :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi...amúgy meg van a három komment határ és nem írtad, hogy különbözô emberektôl kell lennie a kommentnek :-P

    VálaszTörlés
  5. Ez végül is igaz..:D holnap reggel felteszem a következő részt :)

    VálaszTörlés