2012. június 12., kedd

10. fejezet - Derült égből villámcsapás

Megvan a 200 látogató :)!!! Nagyon köszönöm ez nekem tényleg nagyon sokat jelent, főleg mert tegnap jöttetek idáig a legtöbben, ami 41 látogató volt :). Köszönöm <3!

  Másnap sokáig aludtam. Semmi tervem nem volt a napra. Tegnap azt mondta Niall, hogy nem ér rá. Ezért inkább nem akartam zavarni, majd délután fele felhívom. Addig meg csak kibírom valahogy. Teljesen nyugi volt George nélkül. Mondhatni átjárt a csend. Nincs ki üvöltözzön velem, helyette béke és boldogság van. Ez anyunak miért nem tűnik fel? Ő épp a konyhában ügyeskedett. Felöltöztem egy laza otthoni ruhába, összefogtam a hajam és lementem neki segíteni. Alapjáraton ha kéri se szoktam neki főzni segíteni csak ha valami rossz jegyet hozok haza és nagyon muszáj, de most boldog voltam és nyugodt. Úgy érzem a csúcsponton vagyok.
Egy órára elkészült az ebéd. Tényleg finom volt, még ha én is tevékenykedtem benne. Vacsorára is maradt még belőle. Délután kimentünk sétálni a környékre majd a Hyde Parkba mentünk élvezni a csendet és a szomszédokat megismerni. Így leírva marha unalmasnak tűnhetett ez mind, de tényleg jó nap volt. Hat órakor hazamentünk. Már délután volt ezért írtam Niallnak sms-t. De az ég világon semmi sem jutott eszembe. 'hogy telt a napod?' az olyan túl túlzott mintha már házasok lennénk. 'Holnap mit csinálsz?' túl ráakaszkodós.
Végül a 'milyen napod volt :)?xx'-nál maradtam. Este megnéztünk egy romantikus filmet hárman. A mellettem terülő párnát úgy öleltem, mintha ő lenne Niall mert eszméletlenül hiányzott. Negyed óra után pittyegett a telefonom a válasszal amit kaptam: 'nem volt rossz, de hiányoztál..és a tied? Holnap mit csinálsz?' Pár percen belül válaszoltam:
'Békésen:)(nev.apám elment). Te is nekem! Nem tudom, mit tervezel?'
'Mehetnénk valamerre, adnak valami jó filmet a moziba azt megnézhetnénk.'
Az sms-ezés majdnem az egész film alatt folytatódott. A film után csináltunk pirítósokat, és tettünk rá tojásrántottát. Otthon sokszor ettünk ilyet vacsorára. Valahogy eltelt végül ez a nap is és a következővel folytatódott.
Augusztus 2.
Reggel 8 óra van. Nem bírtam aludni, ezért gondoltam hogy írok. Ma moziba megyünk Niall-el. Adnak valami félig vígjáték félig romantikus filmet. Még csak nem is hallottam róla, de bízok a döntésében :). Persze nem számít a film ha egy ilyen...most soroljam? Kedves, humoros, nagy étvágyú(:P), helyes, IMÁDNIVALÓ fiúval vagyok? Végre úgy érzem, hogy komolyan tökéletes életem van. Nincs itt George, anyuval tök jóba vagyok, Jill sem nyafog, van egy olyan ember az életemben akire ha rágondolok újra kell éleszteni a szívem mert felrobban a dobogástól, és elvileg egy suliba fogunk járni. Csak a legjobb barátnőm nincs itt, de vele is tartom a kapcsolatot, tudom nem ugyanaz de jobb így mint valamikor a 15.században ahol ha olyat mondtam volna hogy telefon vagy internet esetleg wi-fi, három lehetőség közül választhattam volna. Kiröhögnek vagy felakasztanak mert túl sokat tudok. Esetleg boszorkány vagyok. Nagyon bolond vagyok.... xD -írtam a naplómba.
Visszafeküdtem az ágyamba és próbáltam visszaaludni. Sikerrel jártam. Délben felkeltem véglegesen. Felhívtam Niallt, és a hangjáról ítélve biztos voltam abban, hogy felébresztettem a hívásommal. Megbeszéltük a fél 4-es mozit. Negyed háromkor indultam el otthonról. Az égen néhány felhő volt, és meleg. A hullámos farmerszoknyámat vettem fel egy laza ujjatlannal és tangapapuccsal. Jobb oldalon láttam egy Starbucksot amiből három lány akart kijönni egyszerre. Magassarkú volt rajtuk, miniszoknya és valami haspóló, napszemüveg egyiknek a szemén, másik kettőnek a haján. Elég láthatóan végig mértek. Kissé kínosan éreztem magam, mert összesúgtak,majd vihogtak egyet. Arra fele tipegtek mint én, de velem szembe jött egy Niall Horan, velük azonban nem. 'He-he'-gondoltam. Megöleltem és csókot váltottunk egy gyengéd 'nagyon hiányoztál már' fajta volt, és éreztem hogy eléggé szorította a derekam. Amikor kinyílt a szemem a három grácia ment el mellettünk. Megint végigmértek engem és lenéztek. Annyit értettem a beszélgetésükből hogy ki ez a lány?
-Ismered őket?-kérdeztem Nialltől
-Ööö igen. Egy suliba járok velük. Ha te is oda jössz vigyázz velük, és gondold át mit mondasz el nekik főleg mert évfolyamtársaid lesznek. Ők is tizedikbe mennek.
-Amúgy is átgondolom ,de miért mindent át pletykálnak?
-Nem, hanem tavaly volt egy lány, a neve valamilyen Lizzie volt. Az a tipikus kis stréber. Nem volt csúnya csak jó tanuló és nem volt barátja, se fiú, se lány....
Útközben elmondta a félév történetét. Sajnáltam szegény lányt, és nem szeretnék a helyébe kerülni. (Barátkozni kezdtek Lizzie-vel de persze kamuból, feljegyeztek vagy felvették minden titkát és később ezekkel zsarolták, hogy csinálja meg a leckéjüket adja oda a pénzét meg ilyenek. A lány teljesen kibukott és már öngyilkos is akart lenni állítólag, de félévkor átment másik suliba. Az anyja tudta meg amikor felvette helyette a telefont és azonnal bement a suliba és elmondta az igazgatónak, de mivel rokona az egyik lánynak, Camilla-nak nem csapták ki őket.
-CAMILLA? Úgy érted Camilla G....Gla...Glays vagy ki? Tőlük béreljük a lakásunkat!! Én leszek a következő 'áldozatuk'???
-Dehogy is ne parázz ezen! Most inkább élvezzük a filmet.
A kép elsötétült.Elkezdődött a film. A felét végig csókolóztuk. A végén már össze se állt a kép,hogy a srác hogy került vissza New Yorkba ha Sydney-be tanult, ahol át csere diákolták Franciaországba. Elmentünk a film után Nando's-ba amit azelőtt nem is ismertem, Starbuckba sem voltam amíg Niall el nem vitt két napja. Hát igen, milyen jó Londoni vagyok, még a legtöbb korombeli találkozóhelyét sem ismerem. Beettünk, és egy óra múlva hazakísért. Látszott rajtam, hogy tíz-tizenöt perce csak Camilláékra tudtam gondolni.
-Hol van még az év eleje... és különben is én ott leszek neked mindig.-ölelt át szorosan amit viszonoztam
-Nagyon szeretlek!...
-Én is Erin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése