2012. június 21., csütörtök

17. fejezet - Nyári szünet vége

Szerencsére megcsináltuk a gépemet ezért újra a rendes részt tudok hozni :)
 
Miután hazajöttünk, még egy hetet kellett várnom Niallra. Számomra ez az idő az örökké valóságnak tűnt. Esténként hosszúkat videchateltünk, napközben pedig többet telefonáltunk szüleink örömére, a hatalmas számlával. Délután sokat mentem ki a környékre hátha megismerek valakit.
Aztán eljött a beiratkozás napja is. Ugyanabba a suliba mentem végül ahova Niall jár. Így valamennyire könnyebb lesz talán. Mert ha látják hogy vele vagyok gondolom nem tartanak rossz fejnek. Amikor a titkárságon voltunk láttam egy másik lányt. Leültem mellette lévő székre amíg engem is be nem hívnak.
-Szia. Te most jössz ide vagy mész el?-kérdezte
-Jövök.Tizedikbe és te?
-Csak másik osztályba íratnak. Tudod eléggé nem megy a francia és haladó franciára jelentkeztem tavaly. Amúgy Lucy vagyok.
-Ennyire nehéz? Én németet tanultam szóval nem ismerem azt a nyelvet. Én Erin.
-Melyik tagozatra mész?
-Ahol van hely... még nem tudom. Amúgy te később érkeztél?
-Nem, hetedikbe amikor a többiek. Most nyolcadikba megyek, miért azt hitted én is tizedikbe megyek?
-Hát minimum.
Kissé kínosan éreztem magam. Én tizenöt évesen, vagyis tizenöt nap múlva már tizenhat évesen fiatalabbnak éreztem magam mint ő a 14 évével kb. De aranyos lány volt, el lehet vele beszélgetni. Végül kiderült, hogy ő az apjával a Kensington Parks Gardensben lakik, szóval tőlünk igen csak közel ugyanis a Ladbroke Groove egyik mellékutcája. Tíz perc múlva jött ki gondolom a hozzátartozója, mondta hogy átíratták kezdő szintre, és szólt nekem a nő hogy menjek be ahonnan ő kijött és elköszöntek. Bementem az igazgatói irodába. A nap besütött ezért a világosra festett falak csak még jobban mutatták milyen világos a helység, és így kicsit nagyobbnak is tűnt a szemeimben. Anyu az igazgatóval szembe ült egy fa karfás székben, én mellé álltam és bemutatkoztam. Jöttek a szokásos kérdések, miért jöttünk, milyen jegyeim voltak, ellenőrzőm, bizonyítványom. Nagyon megijedtem amikor kérte Mr. Armer mert nem emlékeztem hogy bármit is hoztam volna. Idegességemben a gyűrűmet csavargattam az ujjamon amit még a ballagásomra kaptam a nagymamámtól. De anyu elővette a fehér táskájából és azonnal megnyugodtam. A tanár eredményesnek találta a jegyeim,még ha kicsit romlott is a gimiben. Hát igen, a fizika-kémia tantárgyak nem mindenkinek az erőssége. Talán aminek a legjobban örült a nyelvek és az irodalom jegyeim. Főleg azokból tanultam a legtöbbet tavaly. És a szemben lévő tanár lesz az angol, avagy az én világomban magyar tanárom. Pont az igazgató, ajaj! Akkor értem már Camilláék miért nem bukdácsolnak. Végül úgy döntött, hogy humán szakra tesz be. A suli utáni foglalkozásom pedig a kreatív szakkörben lett. Év elején választhatok hogy írás, vagy rajzolás lesz. Tetszett a suli. Sok elképzelésem támadt mint ahogy színdarabra a festők készítenek színfalat, vagy ha az írósok közé kerülök suli újságot csinálunk, vagy épp szöveget kell írni. Mekkora jó lenne ha itt indulna már be a karrierem! Miután kiküldtek végig néztem a tanáriban a tavalyi osztályképeket. A humán szak a 9/C. Most már 10/C. Beillettem közéjük. Senki sem tűnt az osztályból királynőnek, vagy akit el kéne kerülni. A jobb szélen állt egyedül egy szemüveges lány, ő tuti ír! Látszik rajta, mindenféleképpen megszeretném ismerni. Aztán mellette volt a színjátszósók, akik francia tagozaton tanultak. Ahaaa megtaláltam a három gráciát. Középen, kacsaszájjal, miniszoknyában. Igen-igen bólogattam. Tényleg ők. Nem is tartozhatnának máshova a túl csorduló önbizalmukkal. A dicsőségi falon volt egy színdarab amin a főszerepeket  Joy Fresh játszotta a neve felett egy fénykép amin az előbb ismertetett három lány állt, szerintem Joy középen. Fekete egyenes haja van ami barna bőrére simul.  Bal oldalán Jenys Armer. Felhorkantam. Akkor már értem. Neki hófehér bőre és szőke haja van. A jobb oldalon Camilla Glays van, akinek közepes bőrszíne van barna hajjal.
Anyu is kijött a kezében hozva valami fehér anyagot. Felemeltem a fél szemöldököm és az anyagra néztem.
-Az egyenruhád. Szoknyát vagy nadrágot választhatsz. De az ing kötelező.
-Neeeee.-ellenkeztem-ez a suli még se olyan túl jó. Egyenruha?
-Csak ing. Télen vagy hidegbe vehetsz nadrágot, ami nem szakadt farmer vagy fekete lehet. Amúgy szoknya, az is vagy farmer vagy fekete. De persze túl mini nem lehet, meg van szabva.
-Börtön-jelentettem ki- nyolc hónap bent töltendőt kap Erin kisasszony a szörnyű viselkedéséért-utánoztam egy bírót
Anyu megjegyezte milyen bolond vagyok és haza indultunk. Otthon volt fekete és farmer csőgatyáim is szóval az elintézve. Délután vettünk egy fekete szoknyát ami a térdem felett volt egy olyan tíz centivel.
-Ha ez is bűn tényleg egy zárkába írattalak...-mondta anyu
Az ing amúgy rövid ujjú persze csak mértékkel. De volt már rajtam ennél szörnyebb ing is.
Az nap este beszéltem Cathyvel videochaten. Elpanaszoltam neki a szörnyű egyenruhát egybekötve a bírósággal és a zárdával. Ő végig a hasát fogva nevetett de a végén együtt érzően pillantott. Végig beszéltük az éjjelt a végén már sírva.
Másnap reggel tíz órakor csöngettek igen bőszen, mintha kint épp szakadna a savas eső be akarnának jutni. Gyorsan leszaladtam, kétszer megbotlottam a lépcsőn is és magam fel rántottam az ajtót hogy kinyíljon. Nagyon vonzó lehettem egy kék kockás hosszú gatyába és egy fehér ujjatlanba akárki is állhatott előttem, a kócos hajamról szó se essen...De az illető felkapott kétszer megpörgetett és megcsókolt. "Niall" jutott eszembe. Hiszen ma jön haza!!
-Niall!!-szólaltam végre fel- annyira hiányoztál!- csurgott ki esőcseppekben a könnyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése