2012. június 17., vasárnap

14. fejezet - Bemutatni Niallt


Pár nappal később, délelőtt anyu elküldött egy közeli boltba hogy vásároljak ezt-azt, ő reggeles volt, ezért Jill is a nyakamra maradt, mivel ő semmiben se tudna segíteni ez meg elég sok cucc amit felírt anyu,felhívtam Niallt velem tartana-e. Nagyon esőre állt, de meleg is volt szóval fülledt volt az idő. Niallal már napok óta gondolkoztunk az ő bemutatásán, de mióta George elment anyu egy folytában dolgozik és nincs megfelelő időpont. Jill már ismerte őt és Niall bácsinak hívta amire ő rettentően allergiás volt. Megvettük a felírt dolgokat és eldöntöttem hazafele, hogy csinálok valami ebédet. Amikor már többször láttak minket az ottani lakosok hárman sokszor összesúgtak, amit egyszer véletlenül meghallottunk. Azt hiszik Jill a gyermekünk és engem egy ribancnak vagy egyéb kedves szavakkal látnak el. Hmmm de jó.... úgy értem egyátalán nem ismernek!!
Amikor haza értünk mindent bedobáltunk a hűtőbe. Anyu négyre ér haza ezért ma is eléggé álmos lesz szóval tuti nem lesz itthon kaja, ha csak nem csinálok valamit. Neki álltunk ketten a lehető legegyszerűbb kaját megcsinálni, hogy semmiképpen ne rontsuk el. Ez a lecsó volt, nem sokára átjárta az illat a lakást amitől megéheztünk. Fél  kettőkor megebédeltünk. Niall elment mert hívta az anyukája, hogy valami családtag van online és szeretne vele beszélni. Ő ennek nagyon megörült és pár perccel később elment egy hosszú búcsúcsók után. Magunkra maradtunk a húgommal, ezért úgy döntöttünk elkezdek takarítani. Anyu nem sokkal később haza ért, megkóstolta a remek művünket, először viccből fulladozni kezdett amitől nagyon megijedtem hátha belement a mosogató lé. De elnevette magát és megjegyezte milyen könnyen be lehet csapni. Rendes esetben megharagudnék rá és mondanám hogy soha többé nem főzök nektek, de most uralkodtam magamon. Amikor végzett betette a tányért a mosogatóba és vizet eresztett rá.
-Anyu?-nyögtem ki-mennyire vagy fáradt?
-Hova akarsz elcipelni? Inkább adok pénzt vagy amit akarsz de nagyon fáj a lábam a sétától és szeretnék pihenni.
-Ja nem semmi csak átszerettem volna hívni valakit, de ha nem akkor nem. Holnap úgy is lesz nap.
-Megint valami állatkereskedő? Kislányom mondtam hogy nem kapsz macskát. Az egered is meghalt...
-Nem állatkereskedő. Habár nagyon szeretnék valami kis nyuszit vagy ilyesmi, de nem az a lényeg.

-Mondjad akkor már kezdek félni ki a francot hívtál meg ide... Cathy akar ideköltözni? Vagy valami csövest akarsz itt szállásoltatni?
-Nem anyu!! Egy ismerősöm jönne át, aki nem csöves, se tróger, se Cathy csak egy átlagos ember aki átjönne.

-Jól van hívd át... de majd egy óra múlva addig veszek egy fürdőt,meg kicsit lepihenek.
Amint kilépett a helyiségből előkaptam a telefonom és Niall hívta, hogy jöjjön át. Azonnal beleegyezett mert megszerette volna ismerni a famíliát.  Hozzátettem hogy ne vegyen öltönyt nyakkendőt mert anyu valószínűleg elröhögné magát mennyire próbálna a lehető legjobb barátot eljátszani.
Nem sokára hallatszott az ajtó csengő ahol egy szőke hajú mosolygós, piros rövid ujjút és farmert viselő alak érkezett. Tehát Ő. Azonnal a nyakába ugrottam mint a filmekbe, de ez nem film volt, ami arra a következtetésre vezet hogy nem sikerült a hirtelen ötletem. Felugrottam rá de a bal lábam megcsúszott és nem tudta azonnal elkapni mert azt se tudta mire készülök. Mindketten elveszítettük az egyensúlyunkat, és beestünk az előszobába, mondhatom igen szerencsétlen vagyok, erről is tanúskodott a fájó derekam. Anyu persze azonnal lesietett a hangok hallatára és nem is tudom, ki gondol jóra ha meglát két tinédzsert egy előszobába egymáson feküdve és a lány felüvöltött hirtelenjébe mert a hátára esett?
Gyorsan felpattant, majd engem is felemelt. Anyu az első lépcsőfokon állt és nem tudtam eldönteni, hogy most épp a nevetést próbálja visszafogni ilyen arccal vagy tényleg nagyon helytelenül néz rám. Niall udvariasan odament és bemutatkozott, anyu örült annak amiért nem úgy ment oda 'cső csajom anyja jöttem bemutatkozni, drogozok és mindennap buliba járok ahol a sárga földik iszok'. Beavattam anyut, hogy ő akit áthívtam és amikor idejöttünk mennyire utáltam itthon lenni ezért alig voltam otthon és a Holland Parkba találkoztunk.
Anyu elnevette magát, mintha hülyét csináltam volna magamból. Megkérdeztem miért tette ezt velem.
-Kislányom, te tényleg azt hitted hogy nem tudom van-e valakid?
-Miért honnan tudtad meg? Megint valami George beültetett kémét küldted rám? Mert ha...
-Nyugi
-súgta a fülembe Niall kicsit meg masszírozva a vállam- hallgasd végig.
-Eleinte úgy voltam vele hogy csak elmész futni, de amikor mondtad hogy körbevezet valaki Londonba és a ruhádat válogattad fél órán át összeállt a kép. Ezért voltam boldog hogy megérted teljesen én mit érzek, és ezért nem szidtalak le ha későn értél haza. Azt ugyan nem tudtam ki és milyen a barátod de reménykedtem hogy jó az ízlésed és bíztam a döntésedben. És most kimondom, hozzád tökéletesen ilyen barátot képzeltem.
Nagyon örültem ennek. Anyu szereti Niallt! Jill is lemászott a lépcsőn és bejött közénk körbenézett megölelte Niall jobb lábát, na erre anyu már tényleg meglepődött. Rám nézett és felemelte mindkét szemöldökét.
-Öhm ízéé-dadogtam-amikor dolgoztál párszor áthívtam Niallt és az utcán azt hitték a gyerekünk Jill.
Anyu nevetett és még sokáig ezt emlegette. Beszélgettünk még és nagyon jól kijöttünk. Felesleg volt ennyit izgulni.
Nem sokkal később ketten maradtunk és felmentünk a szobába, ahol nem volt tv. Beugrottunk az ágyba ahol ő a plüsseimet nézegette meg ami az ágy közelébe helyezkedett el. Az arca igen csak elkomorodott amikor meglátta a fehér nagy fülű egér plüssömet aminek a fülébe ez a felirat volt belehímezve 'love you'.
Kérdőre vont ezért megmagyaráztam neki hogy bár Georgot nagyon utálom, de amikor még nem voltak együtt anyuval akkor kaptam tőle de úgy hogy anyu adta. Kidobni pedig nem akartam amikor megtudtam kitől van nem akartam elégetni mert szegény egérkém nem tehet róla, miféle kretén vásárolta meg.
Niall tízkor indult haza, addig a szobámat kutatta fel. Kicsit úgy éreztem magam mint valami CSI helyszínelős sorozatba. Megtalálta a lóherés nyakláncomat amiből hiányzott az egyik zöld szívecske mert egyszer kiesett a kezemből le a földre. Valami kínai bizsu de nagyon szeretem. Elmosolyodott és azt mondta megcsinálja mert nem bírja így nézni. Végül leült az ágyra majd eldőlt. Nem bírtam ki hogy ne fészkeljem be magam a karjai közé. Niall kellemesen dúdolt valami számot ami nagyon nyugtató volt. Ő idáig a legjobb akit a sorstól valaha is kaptam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése