2012. június 22., péntek

18. fejezet - Utolsó buli a suli előtt


-Mesélj milyen volt otthon?-kérdeztem miután megfésülködtem és elkezdtünk beszélni
-Olyan mint mindig! Ááá eszméletlen jó. Annyira hiányzott már Mullingar. De te is telefonon meg gépen nem volt ugyanaz veled. Amúgy  tegnap írták osztálytársaim hogy tartanak egy szokásos bulit a nyár előtt és hogy megvagyok hívva. Még nem voltam ilyenen, csak a suli utánin és ott lesz egy csomó ember akivel egy suliba fogsz járni. Szóval jönnél velem?
-Engem ott senki sem ismer-tiltakoztam és hogy ne kelljen több okot kitalálnom elkezdtem inni nagyon lassan a teámat.
-Épp azért hogy megismerjenek. -kivette a kezemből a teát mert feltűnhetett hogy az átlátszó pohárból nem fogy az innivaló.
-De eléggé zárkózott vagyok -ezzel a kezemhez legközelebbi tárgyat kezdtem enni ami egy túrórúdi lett.
-De nem egyedül mész hanem velem. És a következő mondatot lehetőleg de nélkül mondd.
-Jó tudom, dd... akkor is neked ott lesz rengeteg haverod aki elráncigál és megértem mert tök rég óta nem láttátok egymást.
-Noss az a rengeteg haver egy. Meg egy másik aki végig a bulival lesz elfoglalva, kaja, vendégek, pia, 'rend'.
De azért is sikerült rábeszélnie pedig világosan a tudatára adtam hogy nem megyek. Azért valamennyire örültem hogy megismerek egy csomó 12-edikest és ha velük látnak talán menőbb leszek év elején. Tehát eljött a buli napja / órája. Értesítettem erről Cathy-t akivel lassan két órája beszéltünk abból fél a kinézetemről szólt.
-Vasald ki a hajad, és vegyél valami lenge ruhát mert kuuuuu 
-LÁNYOM!
-Nagyon meleg van. -szólt Cathy a másik végéről, furcsán néztem- a nappaliba vagyok. Anyu laptopjáról. Káromkodni pedig nem szép dolog.-emelte égnek a szemeit
Elmosolyodtam.- Igen a hajam már vasalva van, reggel kivasaltam. Nem látszik?
-Amennyit ez a fos -suttogta- 'remek' kamera ad nem látszik.
-Mi van a te gépeddel?
-A bátyám magáévá tette. Egy hete! Úgy érzem azt már bekebelezte.
Együtt érzően bólintottam majd elköszöntem. A gépen már tojás is lehetett volna sütni olyan forró volt. Kicsi pihenőt adtam neki és elkezdtem készülődni. A fekete sortomat, és egy  pufi félvállas pólót választottam amin az amerikai zászló volt kék-fehér színekben. Ehhez csatlakozott a baglyos nyakláncom és a szürke tornacipőm. Aztán a sminkem....
Elkészültem. Kereken öt óra volt. Ettem egy kis sütit amit a szekrénybe találtam, még utoljára fogat mostam, és a fehér szegecses táskámba tettem a kulcsom, zsepim.
Niall becsöngetett negyedkor, és elindultunk, át a parkon, ahonnan mellesleg már lehetett hallani a zenét legalábbis a végéről. Ott volt a legközelebbi ház. A vendégeket egy magas barna hajú srác ellenőrizte. A srác elsőre nem ismert meg. De nem jött zavarba sőt!
-Szia szépségem, hát te kivel vagy?
-Velem. -szólalt fel a mögöttem lévő szőke hangja aki később át is ölelt majd az idegessége pillanatok alatt elszállt - helló tesó. Rég láttalak. Ő a barátnőm, mondtad hogy hozhatom.
-Ja tényleg, de hülye vagyok-csapott a fejére- szia Erin! Érezzétek jól magatokat!
Mosolyt vetettem az arcomra és elindultunk be. Elvigyorogtam magam mire Niallt érdekelte min.
-Engem már így ismernek itt?-kérdeztem
-Ja igen, meséltem rólad Dave-nek. Ő aki beengedett. Ő meg a másik haverom, -mutat egy Niallal egy magasságba lévő szőkésbarna hajú srácra aki épp ivott valamit- az ott Marcus.
Felnevettem.- A szülei nagyon utálhatják ha ilyen nevet adtak neki. Marcus.
-Igen- nevetett ő is- ezért csak Mark-nak hívjuk.
Hozzá is odamentünk és beszélgettünk egy pár sort. Ott voltunk ketten egy londoni bulin szerelmes párként. Másfél hónappal ezelőtt még lehetetlennek gondoltam volna egy ilyet. Gondoltam miközben odamentünk megint néhány emberhez akikre barátságosan mosolyogtam és ha kérdeztek válaszoltam. Tízig együtt buliztunk így tényleg jó volt. Aztán jött Dave már spicces állapotban, utána Mark teljesen részegen.
-Te is minden bulin ilyen vagy? -kérdeztem
-Ja ízé valamennyin. De még józan vagyok. Kocsikra hányni nem szoktam szóval azért tudok valamennyire uralkodni magamon. -nevette el magát.
Dave átnyújtott egy chery-s pálinkát Niallnak aki beleivott amikor elfordultam, de kiszúrtam és elnevettem magam. Én is ittam belőle pohárból. Aztán felszabadultak az indulatok és sokkal jobb hangulat lett. Csatlakoztak hozzánk még páran, főleg lányok de fiúk is. Volt minden, szilva; barack; chery pálinka aztán sör. Több kört passzoltam mert egyik szilveszteremen amin mellesleg először tört össze a szívem felelőtlenségből ittam, bár emlékeztem mindenre a hasam nagyon fájt. Később pedig rájöttem melyik az a szint amikor már nem vagyok józan de hót részeg se. Amikor nem érdekel mit mondanak rólam vagy gondolna, bátran kimondom amit gondolok. Ezen a szinten voltam most is. A buli zenéi főleg dubstepek és disco zenét voltak, szóval amire agy nélkül lehet ugrálni és bulizni. Az egész az udvaron volt, de aztán hajnali egykor átjött valami szomszéd, aki arra panaszolt hogy a csecsemő gyermekük nem bír aludni erre az orbitális robot zenére és ha nem hagyjuk abba a partizást ránk hívja a rendőrséget. Mint engem pár hete őt is elkönyvelték szentfazéknak. De komolyra véve a szót, a zenét bevittük, és kicsit lejjebb vettünk. A ház hátsó felébe volt egy hatalmas garázs ahol biliárd asztal volt, hangfalak bárpult és a többi. Itt tartott a buli egészen 3 óráig. Ekkor azonban kezdett kicsit kiesni a kép. Hazamentem két másikkal, az egyik lány volt tuti. Az beugrott hogy ő lehányta az egyik szörnyen csúnya sötétzöld(?) kocsit. Amire én oda trappoltam és mondtam hogy föl nem takarítom úgy hogy fussunk. Aha, abból a futásból is valami suhanás jött össze. Jött utánunk egy kóbor kutya is aki szaladt utánunk. De aztán bekerültem az ágyamba pizsamába és aludtam az édes álmaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése